קונה זהב ברעננה:

המומחים בקנייה, מכירה, אחסון ומשכון זהב באזור רעננה
073-7024064
קונה זהב במזומן ברעננה

קניית, מכירת ומשכון זהב, כסף, תכשיטים, יהלומים, שעוני יוקרה, יודאיקה ועוד במחירים הטובים באזור רעננה

צריכים כסף מזומן? הלוואה? מחזיקים בזהב, כסף, מתכות יקרות, יהלומים, שעוני יוקרה, שטרות ישנים לאספנים, מטילים, מטבעות, פלטינה, יודאיקה ועוד? הגעתם למקום הנכון! אנו קונים את כל סוגי הזהב והמתכות היקרות יד שנייה לפי משקל במחירי שוק הוגנים ובמזומן מהיום להיום!

מהיום לא חייבים למכור את התכשיטים המשפחתיים בגלל צורך במזומנים. לטובת מי שזקוק לאשראי קצר טווח ומחזיק בביטחונות בצורת זהב, אנו מספקים גם אפשרות לשירותי משכון בעלויות הוגנות למי שזקוק למימון קצר מועד.

בנוסף, למי שרוצה לגדר את עושרו ולשמר את הונו באמצעות אחזקת זהב, אנו גם מוכרים מטבעות זהב ומטילי זהב, מטילי ומטבעות כסף, יהלומים, תכשיטים ישנים ועוד במחירים הטובים בישראל. ניתן גם להזמין דרכנו אפשרויות אחסון מוגנות לזהב שלכם במתחמי כספות פרטיים בתחומי מדינת ישראל!

לטובת קהל לקוחותינו שלא מעוניין להגיע אלינו לחנות ולמי שחושש להסתובב בחוץ עם הזהב שלו, אנו גם מבצעים ביקורי בית ושולחים סוכן מוסמך להערכת שווי ולקניית הזהב בביתכם על פי דרישה!  התקשרו היום לקבלת פרטים מלאים. אנו כאן לשירותכם ומבטיחים שקילה הוגנת ומחירים הוגנים לתשלום במזומן!

 

קניית זהב ברעננה: השירותים שלנו

קונים זהב במזומן!

אנו קונים את כל סוגי הזהב לרבות אונקיות זהב, מטבעות זהב, מטילי זהב, תכשיטי זהב, זהב ישן, זהב יד שנייה, תכשיטי זהב ויהלומים, זהב לפי גרם ועוד והכל לפי שקילה במשקל אמת!

מכירת זהב

רוצים לקנות זהב? אנו מוכרים את כל סוגי הזהב לרבות: תכשיטי זהב ישנים, תכשיטי זהב ויהלומים, אונקיות זהב, מטבעות זהב, מטילי זהב, זהב להתכה ועוד במחירים הכי משתלמים ברעננה. אצלנו ניתן לקנות מטבעות אמתיים ומטילי זהב ברמת טוהר שך 99.5% זהב טהור!

משכון זהב

צריכים הלוואה? אנו מעניקים הלוואות כנגד משכון של דברי יוקרה וערך לרבות זהב, תכשיטים, יהלומים, כלי כסף, מטילי כסף, פלטינה, שעוני יוקרה, יודאיקה ועוד. תשלום מהיר ובמזומן לבעלי בטחונות מתאימים! 

קונה כסף

אנו קונים את כל סוגי הכסף לרבות כלי כסף, פריטי יודאיקה מכסף, תכשיטי כסף, כסף יד שניה, תכשיטי כסף ויהלומים, תכשיטי כסף וזהב, תכשיטי כסף עתיקים, מטילי כסף, מטבעות כסף, אונקיות כסף ועוד.

מוכר כסף

רוצים לקנות כסף או כל מתכת יקרה אחרת? אנו מוכרים את כל סוגי הכסף לרבות: כלי כסף, פריטי יודאיקה מכסף, תכשיטי כסף ישנים, תכשיטי כסף ויהלומים, אונקיות כסף, מטבעות כסף, מטילי כסף, כסף להתכה ועוד במחירים הכי משתלמים ברעננה.

משכון כסף, ומתכות יקרות

רוצים רק למשכן את תכשיטי הכסף שלכם? אין בעיה. בדומה לזהב וכל מתכת יקרה אחרת שברשותכם אנו מאפשרים גם שירותי משכון לכל סוגי הכסף! 

קונה שעוני יוקרה ברעננה

אנו קונים, מוכרים וממשכנים את כל סוגי שעוני היוקרה לרבות שעונים מסוג:

פאטק פיליפ (Patek Philippe), ושרון קונסטנטין (Vacheron Constantin), בלנקפיין (Blancpain), יוליס נרדין (Ulysse Nardin), אומגה (OMEGA), רולקס (ROLEX), מונט בלאן (MONT BLAN), גלשוט (Glashutte Original), ועוד…..

שטרות ומטבעות ישנים

בנוסף, אם ברשותכם אוסף מטבעות ושטרות ישנים אנו קונים גם שטרות ישנים לאספנים לרבות שטרות ומטבעות מנדטוריים, מטבעות ישראליים ישנים, מטבעות זהב ישנים, מטבעות כסף ישנים ועוד.

אחסון זהב ודברי ערך – כספות מאובטחות

זקוקים למקום אחסון בטוח ומאובטח? צרו עמנו קשר! אנו יכולים להפנות אתכם למגוון חדרי כספות פרטיים המאובטחים בצורה הטובה ביותר במגוון מיקומים דיסקרטיים ברחבי ישראל!

מחיר זהב

כמה עולה זהב לפי משקל? המחיר של הזהב, הכסף ושאר מתכות היוקרה משתנה מיום ליום. התעדכנו בגרף למטה למחיר העדכני.

שירות יעיל ואמין עד הבית!

לא חייבים לטרוח ולהגיע אלינו לחנות! אנו נגיע עד אליכם! התקשרו עכשיו לקבלת שירות מהיר, אדיב ותשלום מיידי במזומן לפי משקל אמת וערך הוגן של הזהב שלכם!   

קונה זהב

איך זה עובד

[

קובעים ערך מזומן לקנייה

בהתאם לקביעת הערך ההוגן של הזהב שברשותכם אנו ניתן לכם כסף מזומן מיד ובמקום. למי שרוצה לקבל אשראי ולא למכור את הזהב שברשותו ניתן גם למשכן את הזהב שלכם בתנאים נוחים ובריבית הוגנת. צרו קשר כבר היום לקבלת סיוע מהיר.

קובעים ערך לתשלום

בהתאם לבדיקת ערך ומשקל הזהב או התכשיטים שברצונכם למכור או למשכן ניתן לכם הצעת מחיר הוגנת בהתאם למחיר השוק. המחירים נקבעים בהתאם לסוג המתכת שברצונכם למכור או למשכן, ערך האבנים היקרות אם קיימים וכו' והכל בהתאם למחיר השוק העולמי בו ניתן להתעדכן גם אצלנו באתר.
w

יוצרים קשר עם קונה זהב

מתקשרים אל מוקד השירות שלנו ומפרטים את השירות לו אתם זקוקים: קניית זהב, מכירת זהב, משכון זהב או אחסון זהב. על פי הצורך נשלח אליכם נציג להמשך טיפול או שתוכלו להגיע אלינו לחנות.

צרו קשר

המומחים בקניית זהב

מגיעים אליכם עד הבית לפי דרישה!

073-7024064

כתבו לנו

קונים זהב – מוכרים זהב- ממשכנים זהב

אנו מתמחים בקניית זהב, קניית מטבעות זהב ושטרות, קונים מטבעות ישנים, מטבעות עתיקים, קניית תכשיטי זהב, קקונה שעונים יד שנייה, קונה כסף ישן, קונה אונקיות זהב, קונה מטילי זהב.

 

קונים כלי כסף- קונה מטבעות כסף

אנו מתמחים בקניית מטבעות כסף וכלי כסף, קונים מטבעות כסף ישנים, מטבעות כסף עתיקים, קניית תכשיטי כסף, קונים כלי כסף וסכו"ם.

Call Now Buttonדברו איתנו